Triste noche

viernes, 23 de enero de 2009 | |

Foto Joan Mercadal
Foto Joan Mercadal
Foto Joan Mercadal

10 comentarios:

Anónimo dijo...

Val més no dir res, basta veure la cara den Casas. Així no anam.

Anónimo dijo...

Des de aquí vull dir al Sr. Sintes que és molt normal que l'afició mostri la seva disconformitat, ja han pasat molts partits i la cosa no millora, al contrari va a pitjor, hi ha qualque jugador que si ja no funciona.... o serà l'entrenador que no el sap fer funcionar (cas Markota). El soci paga i vol veure una miqueta més de qualitat sense arribar a ser el Tau o el Barça.

Anónimo dijo...

La gente en lugar de silbar a los jugadors deberia levantar la cabeza y pedir explicaciones un poco mas arriba.

Anónimo dijo...

yo creo que hay jugadores que caen en gracia, porque con las valoraciones en negativo jornada tras jornada, Boissa i Jesus Fernandez deberian estar cortados, vaja ojo el que ficho a Boissa, ese tambien cesado, estamos hartos de pagar cada año mas y el rendimiento es cada vez menor, pido responsabildad.

Anónimo dijo...

este equipo cada dia va peor y ahora con la lesion de bazdaric haber si se ponen ya las pilas y fichab a alguien que ayude a eley

Anónimo dijo...

Només fa falta anar a ACB.com i veure les estadístiques, per exemple, den Boisa (38% en tirs de 2). Necessitem un pivot resolutiu...

Anónimo dijo...

Aparte de los comentarios anteriores en los que todos tienen parte de razón, lo que no es de recibo es que además se tenga que aguantar a este señor vestido de negro y con la bufanda por cabeza, que lo único que sabe hacer y bastante mal, por cierto, es encrespar al público con sus "gracias" y su voz estereotipada y molesta. Por favor, intentemos ser algo mas serios con la afición y juguemos al baloncesto, dejándonos de charlotadas que a nada conducen.

Anónimo dijo...

esperem que no tinguem q'aguantar mes al "speaquer animador", quina vergonya....., com si els aficionats no sapiguesim quan hem d'animar. jo crec que monta part del mal estar de la gent al provocaba ell.

Anónimo dijo...

Estic d'acord amb la majoria de les coses dites abans, especialment amb el tema del tipo de la bufanda al cap. Esper que el fotobloc no li dediqui una secció perque no torni apareixer.

Anónimo dijo...

que no torni l'home de la bufanda al cap per favor!!!