Un duro golpe

domingo, 22 de marzo de 2009 | |

Foto Joan Mercadal
Foto Joan Mercadal
Foto Joan Mercadal
Foto Joan Mercadal
Foto Joan Mercadal

21 comentarios:

Anónimo dijo...

y tan duro. Tendriamos que dar las gracias de ello a lis por rodearse de gente incompetente y no conseguir que cada uno se ocupe de su trabajo y punto. A sunil por dejar campar a sus anchas a nuestro imnombrable2 (ricard Casas) y ha este último por dejarnos su herencia en equipo mal formado desde pretemporada.

El mejor dentro del club, apesar de que ya no este, Felix de Pablo.

Anónimo dijo...

Ricoh Manresa: pressupost 3,7 milions; en Play Off amb 13 victòries i amb un partidaç davant el Barça.
Vive Menorca: pressupost 6,3 milions; darrer classificat amb 6 victòries i humiliats davant el Barça.
Realment ens mereixem continuar a ACB? De qui és sa responsabilitat d'aquest desastre?

Anónimo dijo...

Sincerament crec que és el millor que mos pugui passar: Baixar a LEB i netejar d'encorbatats que xupen del club i de basquet no en tenen ni idea. Amb les seves genialitats han fotut a tota una illa. ES HORA DE TORNAR A COMENÇAR.

Anónimo dijo...

"Menorca es y NO sera ACB" Jo Jo Jo Jo, habra que cambiar las pancartas.

Anónimo dijo...

Va se va polit mestres va durar, quatre anys intensos. Molt de patiment, molta il·lussió i poques alegries.
Que s'hen vagin tots aquests que s'han carregat al MENORCA i anim a tota l'afició, encara som ACB i tornarem a ACB...SEGUR

Anónimo dijo...

Por favor.
Menorca es i será acb
mientras haya opciones.
no seamos tan negativos.

Anónimo dijo...

Desastroso, un equipo totalmente undido,no involucrado, un entrenador que no se entera,no hay juego de equipo, nadie se mueve, cada uno a su guerra. Estoy de acuerdo en que tendremos que hacer una jornada de homenaje a los que este año se han cargado a nuestro equipo. Pero no se cargaran a la afición....VOLVEREMOS.

Anónimo dijo...

Cop fortissim, no se si ems aixecarem. Tal volta comença a ser hora de reconeixer el fracàs, i que tots aquests que han blindat els seus càrregs que s'hen vagin deixant el doblès pel club.

Anónimo dijo...

Al señor Sintes, que decia:
El Menorca le viene grande al Sr. Felix de Pablo.
Pues bien el primer año en que a Felix no le han dejado ni opinar vean lo que ha pasado.
Tal vez tambien les ha venido grande al Sr. Sintes, al Sr. Sunil, al Sr. Casas al Sr. Martin,... y no se si hay mas...
FUERA TODOS
VISVA EL MENORCA BASQUET

Anónimo dijo...

En aquest equip ja ningú creu en res i així és del tot imposible guanyar un partit.
No serveixen ni per jugar a LEB, haurem de sercar gent amb compromís

Anónimo dijo...

Es muy triste leer todos los comentarios. Sé que alguno tiene razón, pero no olvidemos que teníamos que ser conscientes de que ACB duraría lo que duraría... somos pequeños. Se nota en todo. Pero aún estamos ahí. Faltan pocos partidos, pero yo no me hundo hasta el final. AHORA TENEMOS QUE AYUDAR TODOS. YA HABRÁ TIEMPO PARA LOS REPROCHES CUANDO NO ESTEMOS. ANIMO. HAY QUE ANIMAR HASTA EL ULTIMO MINUTO. QUE LO SEPAN LOS JUGADORES. ASÍ SOMOS: LUCHADORES!!

Anónimo dijo...

muy bien si señor....la foto donde se aplauden a ellos mismos es perfecta!!! QUE SE APLAUDAN ELLOS...es un tristísimo final...con lo que habíamos hecho....

Anónimo dijo...

A la vida potser tens sort una vegada, potser dos, i fins i tot tres... Però si no es fa res per solucionar el problema de rerefons, un dia no tindràs sort i passa el que passa...

Amb tota provabilitat baixarem (tan de bó m'equivoqui), però el pitjor no és això. Cal saber en quina situació económica real està el Menorca, i cal esser conscients de la gravetat que significa davallar a LEB, no solsament per la dificultat de confeccionar un equip competitiu per pujar i poder-ho fer en bones condicions; sinó per les dificulatats econòmiques que patirem... Molts equips que davallen a LEB acaben arruinats per una greu situació cojuntural: deute heretat de la temporada ACB, fugida de patrocinadors, menys socis, menys ajudes institucionals...

A més, molt em temo de la reacció que hi haurà a Mallorca per intentar col·locar un equip seu a l'ACB, i més si el Mallorca de futbol davalla a segona.

Anónimo dijo...

S'ha de lluitar fins a la mort! Encara queden 6 partits i si s'anima en força des de la grada i posant pressió al camp contra els rivals, segur k podem treure unes quantes victories. Es darrer partit es contra el cajasol i encara hi falta jugar contra Bruesa i Granada, que pens que son asequibles. Esta molt dificil pero no imposible. A animar fins al final i patir!

Anónimo dijo...

El Sr, Sintes tindria q quedar a n'es Club fins tornar-lo sensa ni un Euro de deficit. Sensa cobrar clar.

Esta clar q hi ha que lluitar i tal i tal pero un altre any com aquest no es pot repetir mai mes i es molt trist pero s'unica solucio es apartar a n'en Sintes d'es Club. Es es responsale de tot el que esta passant i seguira passant fins q un accionista majoritari prengi colque decisio.

Anónimo dijo...

¿ahora tambien tenemos que darle la culpa a Casas? lo que tienen que hacer es ponerse las pilas de una vez como el cajasol....que tambien tienen entrenador nuevo y se nota o el CAI que da gusto ver esos jugadores con ganas de comerse el mundo(aunque no les funcione)pero ves equipo

Anónimo dijo...

SINTES DIMISIONNNNNNNNN..............
SINTES DIMISIONNNNNNNNN..............
Y FUERA DE MAHONNNNNNNN..............
esto es el grito que se merece el tipo este, ha jugado con nuestra ilusion y que no se le olvide nuestro DINERO.......................
hay que ser realista Lis tu y tus amigetes la habeis jodido, al menos danos el placer de tu dimision no te meres presidir un club ACB,espero no verte en el palco de enchufados contra Unicaja.

Anónimo dijo...

compañeros estoy de acuerdo con muchos de vosotros, soy el primero que sali jodido ayer, pero tirar la toalla ahora no es de ganadores, el equipo esta plagado de paquetes, la directiva de inconpetentes prepotentes, y no soporto a los 4 que aun le hacen la pelota al Sintes, esto es un circo con un monton de payosos, si nos vamos a LEB y sacan las cuentas a relucir esto va acabar muy mal, va haber mas de uno que tendra que salir pitando.

Anónimo dijo...

"Menorca es y NO sera ACB" Jo Jo Jo Jo, habra que cambiar las pancartas.


Por otro lado, el que me da lastima es el entrenador,.. parece un buen tipo, buena persona, pero sera, INJUSTAMENTE, el que haya hecho bajar de categoria el equipo. Y sin embargo, la culpa no es suya, sino de lo que "se encontro" al llegar,..

Anónimo dijo...

Esperam un miracle....?
Esperarem, seguirem animant fins que hi hagi possibilitats, seguirem patint, però qualque dia mos hauran d'explicar AMB CLARETAT I VALENTIA de tot el que han fet amb el club i amb l'il·lusió de tanta gent.
Que no s'amaguin més darrere el nom del CLUB

Anónimo dijo...

Lso socios, que son los que pagamos, no nos merecemos el trato recibido por jugadores (cogeran los euros y si te he visto no me acuerdo)ni por la directiva y demas adjuntos(tambien cogeran los euros y echaran a correr, pero la afición seguirá animado hasta el final y si bajamos a LEB esperemos empezar de nuevo con un proyecto que ilusiones y.... algún dia volveremos a la ACB